تغییر احتمالی ترکیب تیم ملی ولز مقابل ایران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از قطر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی حضور دارد. 2022 قطر به مصاف ولز می رود. این دیدار از ساعت 13:30 فردا جمعه آغاز می شود. هر دو تیم برای زنده ماندن به حداقل یک امتیاز نیاز دارند.

ولز در اولین بازی مقابل آمریکا به تساوی 1-1 دست یافت. عملکرد این تیم در نیمه اول آن دیدار مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفت و احتمالا تغییراتی در ترکیب این تیم به وجود خواهد آمد.

به گزارش سایت “ولز آنلاین”، یکی از این تغییرات احتمالا شامل “کیفر مور” می شود که به عنوان بازیکن تعویضی مقابل آمریکا به میدان آمد و روند مسابقه را به سود ولز تغییر داد.

مور اعتراف می‌کند که از اینکه در اوایل فرصت بازی پیدا نکرد، ناامید بود، اما امیدوار است در بازی برگشت مقابل ایران در ترکیب باشد.

وی در این خصوص گفت: این تصمیم سرمربی تیم است. می خواستم خودم را به زور وارد بازی کنم.در عوض ایالات متحده) و هر کاری که بتوانم انجام دهم دهمبنابراین امیدوارم از روز جمعه در موقعیتی باشم که در ترکیب اصلی باشم.

ملی پوش ولز گفت: هر بازیکنی می خواهد در هر بازی در جام جهانی بازی کند. چه کسی نمی خواهد بازی کند؟ ولی در نهایت این تصمیم سرمربی بود.

دیدگاهتان را بنویسید