این برنامه احتمالاً iMessage اپل را در سال آینده به دستگاه های اندرویدی خواهد آورد


یکی از تفاوت های اصلی بین گوشی های آیفون و اندروید iMessage است. این ویژگی انحصاری اپل، فاصله زیادی بین این دو پلتفرم ایجاد کرده است و اکنون گفته می‌شود که کاربران اندرویدی ممکن است در سال 2023 به لطف برنامه جدید از این برنامه استفاده کنند. پرنده آفتابیدسترسی به iMessage

iMessage در اندروید

Sunbird که در حال حاضر فقط در نسخه بتای بسته اجرا می شود، ادعا می کند که اولین و تنها برنامه ای است که عملکرد کامل iMessage را برای کاربران اندرویدی به ارمغان می آورد. این برنامه به سرور انتقال، دستگاه اپل یا نرم افزار دسکتاپ نیاز ندارد و این کار را فقط از طریق Apple ID کاربران انجام می دهد.

این پیام رسان همچنین از رمزگذاری، عکس ها و ویدیوهای با کیفیت کامل، چت های گروهی iMessage، واکنش ها، نشانگرهای تایپ بلادرنگ و تیک های خواندن پیام پشتیبانی می کند.

اپلیکیشن Sunbird

در طول ارائه خود، توسعه دهندگان Sunbird نمایشی از پیش ضبط شده از ارتباط تلفن سامسونگ با آیفون را نشان دادند. حباب‌های آبی، واکنش‌های ایموجی، نشانگرهای تایپ و سایر ویژگی‌ها از جمله مواردی بودند که نشان می‌داد گوشی سامسونگ ظاهراً یک آیفون دارای iMessage است.

با این حال، Sunbird قصد دارد یک برنامه پیام رسانی یکپارچه برای بسیاری از خدمات دیگر مانند WhatsApp و SMS/MMS باشد.

دنی میزراهی، مدیرعامل و بنیانگذار پیام رسان سانبرد می گوید:

با نوآوری فناوری جدیدی که به کاربران اندرویدی امکان دسترسی به iMessage را می‌دهد، می‌توانند از محبوب‌ترین عملکردها و ویژگی‌های بهترین برنامه‌های پیام‌رسانی که مردم هر روز استفاده می‌کنند، لذت ببرند. “یک صندوق ورودی برای همه پیام های شما.”

این شرکت همچنین قصد دارد نسخه تحت وب اپلیکیشن خود را در آینده بسازد، اما در حال حاضر هیچ برنامه ای برای نسخه iOS وجود ندارد. Sunbird از اواخر سال 2022 برای کاربران دعوت نامه ارسال می کند تا به لیست آزمایش کننده بتا عمومی بپیوندند. این پیام رسان همچنین امیدوار است نسخه عمومی برنامه خود را در اواسط سال 2023 منتشر کند.

دیدگاهتان را بنویسید