یلدای صمیمانه با کارتون کودکانه


اومو

یلدا هر سال می آید تا بگویم در فیلم زندگی از سکانس های با هم نبودن بگذر و به لحظه ای برسیم که همه دور هم جمع شده ایم، کنار صندلی ها و منتظر اولین روز زمستان هستیم. راز با هم بودن چیست؟ چرا یلدا اصرار دارد همه را از پیر و جوان در طولانی ترین شب سال دور هم جمع کند؟ شاید راز شب چله فراتر از برگزاری یک مهمانی مجلل، یادآور اهمیت با هم بودن و کنار هم ماندن باشد. اینکه بگوییم صمیمیت و اتحاد بین ما بر همه چیز پیروز است، حتی بر سیاهی و سرمای استخوان سوز زمستان! نیاکان ما همه ساله به همین منظور یلدا را جشن می گرفتند و پیام آن را سینه به سینه و نسل به نسل منتقل می کردند.

بچه های امروزی ممکن است از آداب و رسوم و سنت ها دور باشند، اما باز هم این دوره را دوست دارند، حتی اگر طولانی ترین شب سال باشد و دیرتر بخوابند. شاید یلدا بهترین فرصت باشد تا این پیام را به فرزندانمان برسانیم و بگوییم وقتی با هم هستیم، دنیا کمتر بر دوشمان سنگینی می کند. بیایید بگوییم اگر مرزها نبود و همه با هم سرود صلح می خواندیم، دنیا جای بهتری می شد. بگذریم که فیلم زندگی در سکانس های تنهایی سخت تر و کندتر است. فرض کنید از سکانس های دیگر هرکسی را صدا کنیم تا در طولانی ترین تاریکی شب دور هم جمع شویم و منتظر روشنایی روز باشیم.

رساندن این پیام ها و تبیین فلسفه یلدا برای کودکان، حتی اگر طولانی ترین شب سال را داشته باشیم، کار سختی به نظر می رسد. شاید بهتر باشد از زبان خود بچه ها استفاده کنیم یا وارد دنیای آنها شویم تا بتوانیم این پیام ها را بهتر به آنها برسانیم. دنیای کارتون و انیمیشن دنیایی بدون مرز است که بهترین سرزمین برای زندگی کودکان است. انیمیشن های کودکان دنیایی را به تصویر می کشند که در آن دوستی بر دشمنی پیروز می شود و هیچ چیز نمی تواند با صمیمیت بین افراد رقابت کند. شخصیت های انیمیشن آموزشی می توانند بهترین و ماندگارترین الگو برای کودکان باشند. شنیدن پیام های یلدا از طریق یک سخنرانی طولانی یا گوش دادن به صحبت های بزرگترها ممکن است به جای علاقه مندی بچه ها را خسته کند، اما درعوض تماشای یک کارتون کوتاه می تواند علاوه بر انتقال پیام، لذت دورهمی یلدا را دوچندان کند.

اپلیکیشن پخش کارتون و انیمیشن ویدزی امسال تصمیم گرفته تا در طرحی جدید لذت تماشای کارتون و برنده شدن هدایایی را به شب یلدا اضافه کند. در جشن یلدای ویدزی، 15 نفر اول که تا پایان شب یلدا اقدام به نصب و اشتراک ویدزی می کنند، بیش از 2 برابر مبلغ اشتراک را به صورت نقدی در حساب دیجیتال کودک و نوجوان زپاد دریافت خواهند کرد.

پس به خانواده ویدزی بپیوندید و در بازی یلدای ما برنده شوید. تولدت گرم و دلت پر از نور امید!

هشدار! این مقاله صرفا جهت آشنایی شما با کسب و کار مهمان و اینکه سایت هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر



دیدگاهتان را بنویسید