خرید Tether از Tetherland – Zomit


از آن زمان، تترلند توانسته است جای خود را در میان کاربران متعدد ارزهای دیجیتال در کشور باز کند و علاوه بر میزبانی ده ها هزار کاربر، هزاران تراکنش خرید را نیز بپذیرد. فروش تتر بودن

تترلند با هدف تنوع بخشیدن به خدمات خود به تازگی دو سرویس جدید به نام های «مبدال» و «بازار» را آغاز کرده است. با کمک سرویس مبدل، کاربران می توانند موجودی تتری یا تومانی کیف پول خود را به بیش از 100 ارز دیجیتال تبدیل کنند.

سرویس بازار همچنین بستری را برای مبادلات یک به یک برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند بر اساس قیمت های مورد نظر خود، سفارش خرید یا فروش را تنظیم و ثبت کنند.

قبل از اینکه به توضیح مکانیسم فروش تتر در تترلند بپردازیم، بهتر است کمی با تتر و ماهیت آن آشنا شویم.

تتر چیست؟

تتر که به اختصار USDT نامیده می شود، اولین و بزرگترین ارز دیجیتال پایدار جهان است.

در سال 2014، براک پیرس، سرمایه گذار کریپتو و ریو کالینز کارآفرین و کریگ سلرز، توسعه دهنده نرم افزار، دست به دست هم دادند و سنگ بنای پروژه Realcoin را گذاشتند. نام این پروژه بعدها تغییر کرد و به «Tether» تبدیل شد.

تتر در اصل بر روی بلاک چین بیت کوین ساخته شد. اما به تدریج راه خود را به سایر شبکه های بلاک چین نیز باز کرد.

امروزه، بخش عمده ای از موجودی تتر بین کاربران در پلتفرم بلاک چین های اتریوم و ترون رد و بدل می شود. با این حال، چندین شبکه بلاک چین دیگر از جمله Solana، Algorand و Ias نیز میزبان Tether هستند.

در سال های اخیر، تتر فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است.

در روزهای اولیه عرضه، این ارز دیجیتال باثبات با نوسانات گاه به گاه دست و پنجه نرم می کرد و حتی گاهی نرخ برابری آن در برابر دلار آمریکا به 1.2 واحد می رسید.

با این حال، از ابتدای سال 2019، توانست از نوسانات فرار کند و جای پای خود را به عنوان یک استیبل کوین با ثبات و کم نوسان در بازار تثبیت کند.

بدون شک افزایش حجم معاملات و اقبال روزافزون فعالان بازار تتر نقش موثری در کاهش نوسانات آن داشته است.

تترلند

عملکرد و مزیت تتر چیست؟

تتر پلی است که قلمرو ارزهای دیجیتال را به دنیای ارزهای رسمی متصل می کند. تبدیل مداوم ارزهای دیجیتال به ارزهای رایج مستلزم پرداخت هزینه های گزاف است.

تتر این هزینه را از دوش معامله گران و سرمایه گذاران برداشته و برای آنها سرپناهی برای محافظت از خود در برابر نوسانات بازار فراهم می کند.

بنابراین، تسهیل مبادله ارز دیجیتال به ارز رسمی مهم ترین عملکرد و مزیت تتر است.

بازار تترلند چیست؟

انواع مختلفی از پلتفرم های مبادله ارزهای دیجیتال وجود دارد. در همین حال، «پلتفرم‌های فروش مستقیم» و «پلت‌فرم‌های بازارمحور» دو نوع رایج و محبوب برای تجارت دارایی‌های ارزهای دیجیتال هستند.

در پلتفرم‌های فروش مستقیم (OTC)، کاربران تنها با یک کارگزار سروکار دارند و می‌توانند ارز دیجیتال مورد نظر خود را با قیمت مشخصی خریداری یا بفروشند. اما در پلتفرم های بازار محور کارگزاری وجود ندارد و این خود کاربران هستند که با یکدیگر معامله می کنند و می توانند دارایی مورد نظر خود را با بهترین قیمت معامله کنند.

“Tetherland Market” سرویس جدیدی است که با هدف پاسخگویی به تقاضای روزافزون معامله گران حرفه ای راه اندازی شده است.

تترلند با ارائه این ویژگی، علاوه بر فروش مستقیم، امکان معامله بر اساس دفترچه سفارش را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

از این پس، معامله گران حرفه ای می توانند به کمک ویژگی بازار تترلند، تترهای خود را با قیمت دلخواه خود معامله کنند.

معامله گران می توانند با مراجعه به بخش Tetherland بازار تغییرات را نمودار کنند قیمت تتر بازه‌های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه را مشاهده کنید، «سفارش‌های محدود» را انجام دهید، آخرین معاملات بازار را رصد کنید و به تاریخچه سفارش‌های آنها دسترسی پیدا کنید.

تترلند

روند خرید و فروش تتر در بازار تترلند چگونه است؟

چگونه Tether را بخرید و فرآیند فروش Tether در بازار Tetherland بسیار ساده است. هر کاربر می تواند با مراجعه به بخش “Teter Market” در صفحه اصلی وب سایت یا اپلیکیشن تترلند، در بخش “معامله محدود”، نرخ تتر و عدد مورد نظر را وارد کرده و سپس بر روی “خرید” یا “فروش” کلیک کند. گزینه.

سپس در پنجره تایید نهایی، پس از بررسی مجدد اطلاعات، گزینه “تأیید سفارش” را انتخاب کنید. در مرحله بعد سفارش کاربر به صورت «سفارش باز» در لیست سفارشات ثبت می شود.

اگر معامله‌گر بخواهد تترهای کاربر را با مناسب‌ترین قیمت خریداری یا بفروشد، سفارش کاربر پردازش شده و «انجام شد».

حرف پایانی

تترلند با تکیه بر اعتماد هزاران کاربر خود توانسته است خدمات و قابلیت های جدیدی را روز به روز به بازار ارزهای دیجیتال کشور ارائه دهد.

این بستر تخصصی تبادل تتر همواره به دنبال جلب رضایت کاربران خود بوده و با ارائه «سرویس تتر تک نرخی»، «تسویه آنی ریالی»، «احراز هویت 10 دقیقه ای» و «پشتیبانی 24 ساعته» موفق به برداشتن گام های موثری شده است. برای تسهیل مبادلات ارز دیجیتال کاربران. .

دیدگاهتان را بنویسید