صفحه کلید محبوب SwiftKey بار دیگر در دسترس کاربران iOS قرار گرفت


صفحه کلید SwiftKey مایکروسافت به طور غیرمنتظره ای دوباره در اپ استور عرضه شد. غول فناوری مستقر در ردموند مدتی پیش به پشتیبانی رسمی از کیبورد در iOS پایان داد و در ماه اکتبر آن را از اپ استور اپل حذف کرد، اما اکنون دوباره برای کاربران iOS در دسترس است.

کیتلین رولستون مایکروسافت در بیانیه ای به وب سایت Verge گفت:

بر اساس بازخوردی که از کاربران دریافت کردیم، نسخه iOS کیبورد SwiftKey دوباره در اپ استور عرضه شده است و برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس پشتیبانی این برنامه مراجعه کنید.

مقاله مرتبط:

با وجود بازگشت SwiftKey به اپ استور، تاریخ آخرین به روز رسانی اعمال شده بر روی این صفحه کلید به 11 آگوست 2021 برمی گردد و مشخص نیست نسخه جدید چه زمانی در دسترس خواهد بود. تعدادی از کاربران مشکلات انجماد صفحه کلید را در سناریوهای خاصی گزارش کرده اند، بنابراین به نظر می رسد تغییراتی در این صفحه کلید ایجاد شود.

ویشنو ناتنایب رئیس گروه محصولات اداری، کاربران را به استفاده از برنامه مذکور تشویق کرد. پدرام رضاییمدیر ارشد نقشه ها و خدمات محلی مایکروسافت نیز گفت که این شرکت سرمایه گذاری زیادی در SwiftKey خواهد کرد.

SwiftKey برای اولین بار در بین کاربران اندروید محبوب شد و نسخه iOS آن در سال 2014 منتشر شد. زمانی که اپل نسخه هشتم سیستم عامل خود را منتشر کرد، امکان استفاده از کیبوردهای شخص ثالث وجود داشت. شایان ذکر است که مایکروسافت این برنامه را در سال 2016 خریداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید