بازیکن سابق استقلال تهران سرمربی آبی پوشان شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر ، روز گذشته ابراهیم اشکش سرمربی تیم فوتبال استقلال بود ملاثانی وی پس از توافق با مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان هدایت تیم بزرگسالان را برعهده خواهد گرفت این این باشگاه در لیگ برتر فوتبال را در اختیار گرفت.

مدیران باشگاه استقلال ملاثانی همچنین در اقدامی فوری برای یافتن سرمربی جدید برای هدایت تیمش به سمت علی حمودی بازیکنان کهنه کار خود را دادند.

علی حمودی وی متولد 1365 است و سال ها در باشگاه های مختلف کشور بازی کرده است.

حمودی او فوتبال خود را از استقلال اهواز آغاز کرد. وی پس از حضور در تیم جوانان استقلال اهواز در سال 1383 راهی تیم بزرگسالان این باشگاه شد و سه فصل متوالی را در این تیم سپری کرد. او در این مدت 70 بار به میدان رفت و موفق به زدن سه گل شد.

او پس از سال ها حضور در خوزستان در لیگ هشتم راهی کرمان شد و با مس قرارداد بست. او 31 بازی برای این تیم انجام داد اما نتوانست گلزنی کند.

مقصد بعدی او فولاد بود. پس از یک سال به زادگاهش بازگشت و با قراردادی 2 ساله به تیم فوتبال خوزستان پیوست. او در 65 بازی برای تیمش به میدان رفت و دو گل زد.

بازی های خوب او باعث شد در سال 1389 پیشنهادی از باشگاه استقلال تهران دریافت کند و به این تیم پیوست.

در سال 2007 به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و در مسابقات فوتبال غرب آسیا شرکت کرد. این مسابقات با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید. در فصل یازدهم با بازی های خوبی که برای استقلال تهران انجام داد پس از چند سال توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد و سپس راهی سپاهان شد و سپس برای تکمیل خدمت سربازی خود به تراکتورسازی پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید