انتخاب لباس نامزدی و مدل های آن


خرید لباس نامزدی، نامزدی و سایر لباس های عروس همیشه سخت تر از خریدهای دیگر است. در واقع این لباس یکی از مهم ترین جشن های زندگی هر دختری را تشکیل می دهد، پس مطمئنا انتخاب بسیار سختی است.

اما همیشه راه حل ها و نکاتی وجود دارد که از تجربه دیگران به دست می آید و می تواند در این زمینه برای سهولت انتخاب برای عروس خانم ها بسیار کمک کننده باشد. در اینجا چند نکته مفید وجود دارد:

قبل از هر چیز باید لباس نامزدی را از سایر لباس های مجلسی متمایز کرد پس تفاوت های آشکاری داشته باشد. به طور کلی لباس نامزدی یکی از زیرمجموعه های لباس های رسمی و شب است با این تفاوت که در طراحی و دوخت جزییات بیشتری نسبت به سایر لباس های رسمی دارد و می تواند حس تفاوت را در بیننده ایجاد کند.

این تفاوت ها و جزئیات در مدل لباس عروس را می توان با دیگر مهمانان مهمانی مقایسه کرد. بنابراین، اگرچه می توانید از هر نوع لباسی برای مهمانی های خود استفاده کنید، اولین توصیه این است که به دنبال لباسی باشید که تفاوت توضیح داده شده را ایجاد کند. لباس نامزدی را می توان یک لباس شب معرفی کرد که در تولید آن تقریباً به اندازه لباس به ریزه کاری ها توجه شده است.

دوم اینکه برای سهولت در خرید لباس نامزدی باید انتخاب خود را کوچکتر و کوچکتر کنید. در واقع زمانی که وارد این مرحله شدید؛ با دیدن صدها مدل نامزدی، انتخاب شما دشوارتر و پیچیده تر خواهد شد. نکته ای برای محدود کردن انتخاب خود؛ توجه به تیپ بدنی و سیلوئت یا سبک طراحی لباس.

قد، وزن و تیپ بدنی شما از جمله مواردی است که برخی از مدل های لباس را برای شما مناسب تر می کند. همه ما تجربه کرده ایم که برخی از مدل ها کمتر و برخی بیشتر به ساختار بدن ما تناسب دارند. از طرفی سبک طراحی لباس نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتخاب سبک طراحی لباس تنها بر اساس تیپ اندام نیست، بلکه مواردی مانند مکان مهمانی در فضای باز یا بسته بودن محل برگزاری، دور یا نزدیک بودن مهمانان به مهمانی، چارچوب شما از نظر مقدار نیز بستگی دارد. لباس، فصل مهمانی، چه شب باشد چه روز. وقت مهمانی و… از جمله نکاتی است که در نهایت به شما در انتخاب مدل لباستان کمک می کند.

هنگام انتخاب لباس نامزدی، رنگ های مشابه لباس عروس را انتخاب نکنید:

رنگ های نزدیک به لباس عروس را فراموش کنید، برای اینکه تشریفات عروسی تکراری نداشته باشید، می توانید رنگ لباس خود را با چند فاکتور مشخص کنید:

رنگ لباس را در طیفی انتخاب کنید که با رنگ پوست شما هماهنگ باشد و به اصطلاح به شما می آید.

از رنگ سال و سایه های نزدیک به آن برای پیروی از روند استفاده کنید.

اگر قصد دارید لباستان را با داماد هماهنگ کنید، باید رنگی باشد که هر دو طرف دوست داشته باشند و به شما هم بچسبد.

برای ست کردن و هماهنگی لباس خود با لباس داماد می توانید طبق دستور زیر اقدام کنید:

رنگ کراوات را با رنگ لباس عروس هماهنگ کنید، اگر داماد پاپیون دارد باید آن را طوری انتخاب کنید که با کت و شلوار هماهنگ باشد. البته پاپیون معمولا با کت شلوار مشکی خاص و جذاب خواهد بود.

پیراهن داماد می تواند با رنگ لباس عروس همخوانی داشته باشد.

کت و شلوار داماد باید در محدوده رنگ لباس عروس باشد اما تیره تر از آن باشد.

لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی زیبامدل لباس نامزدی زیبا

مدل لباس نامزدی شیک

لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی,انواع مدل لباس نامزدیمدل لباس نامزدی به روز
لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی سفیدمدل لباس نامزدی ساده و سفید
لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی بلند مدل لباس نامزدی بلند

مدل لباس نامزدی شلوغ و زیبا

لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی,مدل لباس نامزدی هندیمدل لباس نامزدی هندی
لباس نامزدی, مدل لباس نامزدی, مدل لباس نامزدی پوشیدناین مدل لباس نامزدی پوشیده است

دیدگاهتان را بنویسید