فرمانده نیروی هوافضای سپاه: می‌توانیم سپر دفاع موشکی دشمن را از کار بیاندازیم



فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز با تلاش جوانان و متخصصان کشورمان وارد عرصه هدف‌محور ساخت تجهیزات تهدیدمحور شده‌ایم.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ جمعی از وزرا و معاونان دولت سیزدهم از جمله وزیر ارتباطات، آموزش و پرورش، رئیس سازمان انرژی اتمی، معاون پارلمانی رئیس جمهور به همراه معاونین و خانواده هایشان از نمایشگاه توانمندی ها بازدید کردند. نیروی هوافضای سپاه.

سرلشکر حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این بازدید گفت: نیروی هوافضای سپاه بر اساس آموزه های دین مبین اسلام و فرامین و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی تشکیل شده است. و با تکیه بر توان داخلی و میدان دادن به جوانان نخبه و انقلاب این مرز و بوم توانسته است بستر مناسبی را در صنعت دفاعی کشور ایجاد کند و این تجربه برای سایر عرصه های کشور از جمله اقتصاد قابل استفاده باشد. و همچنین برای رفع موانع و مشکلات و دستیابی به پیشرفت.


وی در ادامه تصریح کرد: نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن و حفظ و ارتقای امنیت و آرامش ملت ایران در عرصه‌های موشکی، پهپادی، پدافندی، پروازی و… رادار، فضا و غیره با رویکرد هدفمند. محور در مقابله با دشمنان اسلام و ایران به سطح مطلوبی از بازدارندگی رسیده است که آخرین دستاورد آن باعث سپر دفاع موشکی دشمنان ایران اعم از آمریکا، رژیم صهیونیستی و دولت های دست نشانده آنها شده است. ، برای چندین دهه از کار افتاده باشد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: بر اساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا، مردم به ویژه جوانان باید از دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی و همچنین اقدامات خوب این دولت برای ایجاد امید مطلع شوند.

سردار حاجی زاده گزارشی از دستاوردهای این نیرو در عرصه های مختلف ارائه کرد و گفت: امروز با همت جوانان و متخصصان کشورمان وارد عرصه ساخت تجهیزات تهدیدمحور به هدف محور شده ایم. و در این نمایشگاه بخش کوچکی از دستاوردهای فرزندان ملت ایران به نمایش گذاشته شده است.

بازدیدکنندگان در این دیدار دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه را غرورآفرین و افتخارآفرین توصیف کردند و آن را مصداق بارز تأکید رهبر فرزانه انقلاب بر موضوع کلیدی «ما می توانیم» دانستند.

در حاشیه این دیدار وزرای ارتباطات، آموزش و پرورش و فرهنگ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی هسته ای اهمیت این نمایشگاه را که بخشی از دستاوردهای کشورمان در حوزه هوافضا را ارائه می کند، تشریح و تاکید کردند. مایه اقتدار و امنیت ملت ایران است. نیروی محترم هوافضای سپاه در سایه تدابیر مقام معظم رهبری و در شرایط اوج تحریم ها و با تلاش مجدانه و خالصانه در کنار تخصص و جوانگرایی و به دور از ضوابط پیچیده اداری و با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود انجام شده است.

بازدیدکنندگان همچنین بیان کردند: این نمایشگاه نشان می دهد که هیچ رشته ای از علم و فناوری وجود ندارد که دست نیافتنی باشد و قطعاً می توان با برنامه ریزی، تلاش و کوشش شبانه روزی به آن دست یافت و جوانان با شناخت و دیدن به آن دست یافتند. این دستاوردهای برجسته، احساس افتخار و سربلندی می کنند و با روحیه ای والاتر در عرصه علم و دانش قدم می زنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید