429 مجری طرح اشتغال در زنجان توانمند شدند


به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در بازدید از طرح های اشتغال و ارائه گزارشی از عملکرد هفت ماهه فعالیت های اشتغال و خودکفایی این نهاد. در سال جاری تصریح کرد: یکی از رویکردهای این نهاد علاوه بر رسیدگی به وضعیت معیشتی خانواده های عزیز تحت حمایت، ایجاد بستری برای خودکفایی و توانمندسازی جامعه هدف با رعایت اصول است. احترام به این عزیزان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه این نهاد در چند سال اخیر توانمندسازی و ایجاد شغل پایدار برای خانواده های عزیز تحت حمایت را در دستور کار خود قرار داده است، تاکید کرد: درآمد پایدار مددجویان از محل اشتغال. طرح ها نشان دهنده تحقق اهداف کمیته امداد در توانمندسازی خانواده هاست. پشتیبانی می شود.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان این موسسه به صورت هدفمند انجام می شود، ادامه داد: بررسی کامل توانمندی خانواده ها از نظر درآمدی ملاک خروج خانواده ها از چرخه حمایتی است و رویکرد این نهاد تداوم حمایت اقتصادی و معیشتی خانواده ها تا تامین توان است. آنها ادامه می دهند.

صالحی با اشاره به اینکه در راستای تثبیت اشتغال مددجویان نظارت لازم بر طرح های اجرا شده انجام می شود، افزود: در نتیجه اقدامات انجام شده در سال جاری 429 مجری طرح اشتغال به خودکفایی و خودکفایی رسیده اند. از چرخه حمایتی این موسسه خارج شده اند.

وی با بیان اینکه راهبرد اصلی کمیته امداد علاوه بر توجه به نیازهای معیشتی نیازمندان، ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای خروج هدفمند به صورت توانمند از برنامه های حمایتی کمیته امداد است. از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2700 فرصت شغلی ایجاد شده است. برای مشتریان مخفی و گروه های نیازمند ایجاد شده است.

صالحی تامین مسکن مناسب را یکی دیگر از اقلام توانمندسازی برای مشمولان عزیز تحت حمایت عنوان کرد و افزود: 507 پروژه ساخت مسکن در قالب تفاهم نامه با بنیاد مصطفان، بنیاد مسکن، بسیج و گلرنگ در این بخش در حال اجراست. شرکت.




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید