سامسونگ مشکل نرخ به روز رسانی صفحه نمایش 120 هرتزی را در سری گلکسی اس 21 پس از به روز رسانی اندروید 12 برطرف می کند


دیروز گزارش دادیم که پس از بروزرسانی سری گلکسی اس 21 به نسخه پایدار One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 که از هفته گذشته آغاز شد، سامسونگ در برخی از واحدهای گلکسی اس 21 به خصوص در ایالات متحده با مشکل کندی (لگ) مواجه شد. در مواجهه.

به گزارش GSAMArena، غول کنونی کره ای مشکل را حل کرده است. مشکل این بود که هنگام انتخاب نرخ رفرش 120 هرتز در تنظیمات، به محض اینکه انگشت کاربر دیگر صفحه را لمس نمی کند، نرخ تازه سازی 60 هرتز بود که بسیار کند بود.

مقاله مرتبط:

شماره ساخت جدید G99xUSQU4BUK9 است که در آن “x” با توجه به اعضای خانواده S21 شما متفاوت است و در نهایت جایگزین G99xUSQU4BUK7 قبلی در مدل های ایالات متحده خواهد شد. در حال حاضر، شماره ساخت جدید در Verizon نشان داده شده است. اما انتظار داریم خیلی زود به واحدهای دیگر اپراتورها برسد.

از آنجایی که به نظر می رسد این باگ بیشتر واحدهای آمریکایی گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا را تحت تأثیر قرار داده است، باید دید که آیا این وصله نرم افزاری در زمان مناسب در سراسر جهان منتشر می شود یا خیر. افرادی که قبلاً آن را نصب کرده‌اند، بهبود عمده‌ای را در پاسخ‌گویی کلی تلفن گزارش می‌کنند، اگرچه به نظر می‌رسد هنوز تأخیر اسکرول در برنامه‌های شخص ثالث وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید