چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟


آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید در مدت زمان کوتاهی ترافیک سایت خود را 100 درصد افزایش دهید؟ بسیاری از کسب و کارها کارهای زیادی برای افزایش بازدید وب سایت خود انجام داده اند. متاسفانه اطلاعات غلط زیادی در اینترنت وجود دارد که مدیران کسب و کارها را از مسیر اصلی منحرف می کند و مهمتر از همه امید آنها را به افزایش ترافیک طبیعی سایت سلب می کند.

اگر به دنبال راه حل های واقعی برای جذب مخاطب بیشتر و افزایش نرخ کلیک خود هستید، بهترین منبع را برای مطالعه انتخاب کرده اید. در این مقاله 6 روش اثبات شده برای افزایش بازدید سایت را معرفی می کنیم. به خواندن ادامه دهید تا زمانی که به یک پیشنهاد شگفت انگیز دست پیدا کنید.

ترافیک ارگانیک یا تبلیغات؟ کدام روش برای افزایش بازدید وب سایت بهتر است؟

در دنیای امروز راه های زیادی برای جذب مخاطب و رشد کسب و کار اینترنتی وجود دارد. اما تحقیقات نشان می دهد که 93 درصد از کسانی که به صورت آنلاین خرید می کنند، فرآیند خرید را با یک جستجوی ساده در گوگل آغاز کرده اند. بنابراین کسب جایگاه در رتبه گوگل و رسیدن به رتبه اول بهترین راه برای افزایش بازدید سایت و همچنین افزایش درآمد به نظر می رسد.

البته برخی از کسب و کارها استفاده از تبلیغات را راه حلی مناسب برای کسب و کار خود می دانند. اما توجه داشته باشید که استفاده از خدمات گوگل ادز دارای محدودیت زمانی است و برای کسب و کار شما معتبر نیست.

بنابراین در ادامه راهکارهای لازم برای افزایش بازدید سایت از طریق سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) که یک سرمایه گذاری بلند مدت برای کسب و کار و برند است را توضیح خواهیم داد. اگر می خواهید در مورد این موضوع جذاب بیاموزید، مقاله سئو چیست؟ آکادمی وبسیما اطلاعات لازم برای شروع را در اختیار شما قرار می دهد.

1- طراحی سایت مناسب; آجر اول را محکم بسازید

طراحی سایت اولین قدم برای راه اندازی کسب و کار در دنیای اینترنت است. اگر بتوانید یک سایت عالی مطابق با استانداردهای سئو و همچنین با تجربه کاربری بسیار خوب طراحی کنید، زمینه لازم را برای افزایش بازدید سایت در آینده فراهم کرده اید; از آنجایی که سایتی با نقشه مناسب و چیدمان استاندارد به راحتی توجه ربات های خزنده گوگل را به خود جلب می کند، ایندکس می شود و به سرعت در گوگل رتبه بندی می شود.

آژانس خلاق وبسیما از طراحی وب سایت تا عرضه انواع خدمات سئو و محتوا با شما همراه و همگام شده است تا کسب و کار شما را به رتبه اول گوگل برساند. با بهبود تجربه کاربری، حتی می توانید از جایگاه اول گوگل فراتر رفته و بازدیدکنندگان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

2- توسعه استراتژی و تحقیق کلیدواژه; شناسایی نیازهای کاربران

هدف موتورهای جستجو هدایت افراد به معتبرترین و صحیح ترین نتایج است. بنابراین باید استراتژی محتوای سایت خود را با توجه به تخصص خود تنظیم کنید و روی کلمات کلیدی مناسب تمرکز کنید. سعی کنید همیشه نیازهای مخاطب را شناسایی کنید و مفاهیم کلیدی مرتبط با آن را در محتوای سایت خود بگنجانید.

ابزارهای مختلفی برای تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که معروف ترین آنها Ahres، Moz و SEMrush هستند. این سایت ها به شما نشان می دهند که رقبای شما از چه کلماتی استفاده می کنند و چه کلماتی بیشتر جستجو شده است. با کمک این کلمات به راحتی می توانید یک سند استراتژی غنی و عالی برای وب سایت خود طراحی کنید.

3- تولید محتوای باکیفیت به مخاطب احترام بگذارید

موتورهای جستجو، از جمله گوگل، محتوای اصلی، هدفمند و با کیفیت را در اولویت قرار می دهند. در واقع، وب سایت هایی با مقالات مفید 434 درصد بیشتر از سایر وبلاگ ها در نتایج برتر گوگل ظاهر می شوند. علاوه بر این، سایت هایی که بیش از 16 پست در ماه منتشر می کنند، تقریبا 3.5 برابر بیشتر از سایت هایی که کمتر از 4 مقاله منتشر می کنند، ترافیک بیشتری دارند.

استفاده از محتوای کپی و تکراری باعث جریمه شدن توسط گوگل می شود. بنابراین هنگام تولید محتوا از منابع به روز و اطلاعات مفید استفاده کنید.

برای جذابیت بیشتر محتوا برای گوگل می توانید از کلمات کلیدی در عنوان، عنوان فرعی، توضیحات متا، متن اصلی و همچنین متن جایگزین تصاویر استفاده کنید. البته همیشه به یاد داشته باشید که محتوایی که بتواند توجه مخاطب را به خود جلب کند از نظر گوگل ارزشمند است. از تکرار بیش از حد کلمه کلیدی خودداری کنید.

4- پیوند داخلی و خارجی پیوندهای خود را تقویت کنید

لینک بیلدینگ یکی از موضوعات مهم در سئو است که اتفاقا نظرات متناقضی دارد. با این حال، در تاثیر فوق العاده لینک های داخلی و بک لینک هیچ اعتباری برای سایت توسط گوگل وجود ندارد. پیوندهای داخلی باعث افزایش تعامل مخاطب و کاهش قابل توجه نرخ پرش می شود. از طرفی لینک های خارجی از سایت های معتبر به صفحات وب سایت شما اعتبار و ارزش سایت شما را از نظر گوگل افزایش می دهد.

5- عنوان سئو و توضیحات متا; بهترین قلاب برای دریافت کلیک

در نگاه اول وقتی کاربری در گوگل عبارتی را جستجو می کند و سایت شما را در نتایج می بیند، عنوان سئو و توضیحات متا برای او ظاهر می شود. از این دو قلاب برای جذب بازدیدکنندگان به سایت خود نهایت استفاده را ببرید. استفاده از مفاهیم کلیدی در نوشتن عناوین سئو و توضیحات متا و همچنین نوشتن جذاب و خلاقانه، افزایش نرخ کلیک و در نهایت افزایش بازدید سایت را تضمین می کند. پس تا حد امکان از نوشتن عبارات ساده و بدون هیچ جذابیتی خودداری کنید.

6- کمک گرفتن از روش های جانبی دیگر; شبکه های اجتماعی را دست کم نگیرید

به کارگیری روش های فوق افزایش بازدید سایت را تضمین می کند و نه تنها شما را به بالای گوگل می رساند، بلکه باعث رشد کسب و کار شما نیز می شود. با این حال، این همه چیز نیست! توجه به نکات ظریفی مانند کاهش حجم تصاویر و افزایش سرعت بارگذاری صفحه تاثیر بسزایی در رشد سایت دارد. علاوه بر این، نباید قدرت شبکه های اجتماعی را در افزایش بازدید سایت دست کم بگیرید.

موفقیت را از کسانی بخواهید که راه موفقیت را می دانند!

در این مقاله 6 راهکار اساسی و تضمینی برای افزایش بازدید وب سایت را معرفی کردیم. با انجام این کارها مطمئن باشید که جایگاه یک گوگل مال شما خواهد بود. اگر تخصص کافی برای طراحی وب سایت، تدوین استراتژی، تحقیق کلمات کلیدی، لینک سازی و تولید محتوای با کیفیت ندارید، اصلا نگران نباشید! آژانس خلاق وبسیما از راه اندازی کسب و کار از صفر تا صد تا کسب جایگاه در گوگل و افزایش بازدید سایت با شما و در کنار شماست.

وبسیما با نزدیک به یک دهه تجربه در این زمینه و تجربه همکاری با کسب و کارهای مطرح موفقیت کسب و کار اینترنتی شما را تضمین می کند. برای اطلاع از خدمات طراحی وب سایت و سئو سایت وبسیما به سایت websima.com مراجعه کنید و یا با شماره 02191077701 تماس بگیرید.

هشدار! این مقاله صرفا جهت آشنایی شما با کسب و کار مهمان و اینکه سایت هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید